Коротко про простір-час. Частина 2 [TED-Ed]

Серія з трьох роликів про простір-час. Частина 2.
Підтримайте проект: 4149 4996 5006 7992 (Шевчук Віталій)

✅Текст читав Максим Саранчук.
✅Переклад, редагування, субтитрування, монтаж: Віталій Шевчук.

❕Підтримайте “Цікаву науку” на https://www.patreon.com/CikavaNauka
Facebook: https://www.facebook.com/CikavaNaukaStudio

© Оригінальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=aeCsS6PjhK8
© Канал TED-Ed: https://www.youtube.com/TEDEducation
© Lesson by Andrew Pontzen and Tom Whyntie, animation by Giant Animation Studios.
© Музика у заставці: PATSYKI Z FRANEKA (з дозволу авторів).
#cikavanauka #ЦікаваНаука

(Visited 6 times, 1 visits today)
Коротко про простір-час. Частина 2 [TED-Ed] обновлено: Январь 12, 2019 автором: admin

You might be interested in

Comment (17)

  1. Простір-час отримав вподобайку #ПНТТ від мене.

  2. Такий собі коментар #ПНТТ про простір-час. Вибачте.

  3. Тримайте вподобайку #ПНТТ за простір-час.

  4. Мені сподобалось, але мене здивувало те що у них 4 пальця, а так все чудово і зрозуміло

  5. Мені вже час помирати. Буття занадто смінилося як на мою свідомість.

  6. На мою думку простір і час мають бути одним цілим і їх не можна роз'єднувати

  7. Ех, гарно! Така ностальгія. Згадав, як у юнацтві читав книжки з Теорії відносності. Там оці всі ефекти дуже докладно пояснювалися. А також пояснювалися парадокси, з ними пов'язані. Ностальгія.

  8. Для будь-якого  (будь-якого ! ) приладу і способу вимірювання є момент після якого втрачається сенс вимірювання  — зашкалювання. Та і незашкалений результат будь-якого вимірювання є приблизним випадковим, згідно аксіом метрології і елементарної логіки.
    Якщо припустити,  що неможливо виготовити автомобільний спідометр,  який би вимірював швидкість більше 100 км/г , то невже автомобілі не змогли б рухатися  швидше ?
    Якщо два автомобілі рухаються зі швидкістю 100 км/г кожен назустріч один одному,  то з якою швидкістю відбудеться лобове зіткнення згідно перетворень Лоренца ? Після таких перетворень втрачається сенс діаграми.

  9. https://images.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fpolymus.ru%2Fmedia%2Fcache%2Fae%2F1f%2Fae1f155f0670aee16484a50203de8a4c.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fpolymus.ru%2Fru%2Feducation%2FYDetei%2Fask_a_scientist%2F15780%2F&docid=11m6pTCBkNPMrM&tbnid=DBUFaqoWsXkTEM%3A&vet=1&w=600&h=600&hl=uk-UA&source=sh%2Fx%2Fim
    Просто  фото "розумного хлопця".

  10. Якщо коротко, то простір-час — це математика, вектор з чотирьох елементів [x,y,z;t].

  11. Неймовірний спосіб поясненя теорії відносності))

  12. Чекаю на наступну частину більше, ніж Нового року

  13. Дякую! Дуже цікаво. Буду чекати наступну серію! 🙂

LEAVE YOUR COMMENT

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *