Як «бачать» безпілотні автомобілі [TED-Ed]



Пізно. Непроглядна темрява. Безпілотний автомобіль рухається по вузькій дорозі. Раптово на шляху одночасно з’являються три перешкоди. Перш ніж почати маневрувати між цими перепонами, автомобіль повинен розпізнати їх шляхо́м збору необхідної інформації про їхні розміри, форму і розташування, щоб алгоритми керування змогли прокласти найбезпечніший курс. То яким чином це відбувається?

✅Текст читав Volodymyr O`kropp.
✅Переклад, редагування, субтитрування, монтаж: Віталій Шевчук.

❕Підтримайте “Цікаву науку” на
Facebook:

© Оригінальне відео:
© Канал TED-Ed:
© Lesson by Sajan Saini, directed by Artrake Studio.
© Музика у заставці: PATSYKI Z FRANEKA (з дозволу авторів).
#cikavanauka #ЦікаваНаука

(Visited 3 times, 1 visits today)
Як «бачать» безпілотні автомобілі [TED-Ed] обновлено: Июль 19, 2019 автором: admin

You might be interested in

Comment (26)

  1. Чому у мене стоїть український ютуб, а вибиває російські новини, дитячий контент і інше лайно, ПРОСТО БІСИТЬ.

  2. Дякую за цікаве відео! Ціную, коли просто та наочно показують як влаштована якась технічна новація.

  3. Дякую за відео. Дуже цікаво.
    Невелика заувага: правильно казати не співпадають, а збігаються

  4. Всетаки наскільки досконале наше око… Нам не потрібно випромінювати хвилі, ми навчені їх просто поглинати і опрацьовувати!

  5. Як казав Ілон Маск: «Лідар це старе, неефективне, непрактичне гімно». Мені більш до вподоби технологія від Тесли, де використовують нейромережі та супер ефективне поєднання software і hardware.

  6. Цікаво, дякую.
    Мене лиш дивує, чого людина через свою лінь, хоче позбутись всіх своїх набутих навичок.
    От ця технологія стане дешевою та розповсюдиться, куди дінуться люди які займались попередньо цими професіями?
    Це, водії транспорту технічного, вантажного та пасажирського. Це ж мільйони робочих місць!
    Зникнуть професії як льотчик, далекобійник, машиніст, таксист…… Це перше що приходить в голову.
    Корпорації отримають роботів, котрі зможуть працювати 24/7 без перерви, отримають величезні заощадження, сконсолідують величезний капітал навколо себе, а це вплив та влада.
    Можливо в майбутньому корпорації поглинуть цілі країни, та люди котрі виживуть, стануть працівниками/жителями такої форми правління.
    Корпорація буде контролювати популяцію, свободу слова, вибору, формуватиме думки.
    Тобто людина стане ще більше подібною на гвинтик/батарейку.
    Не дуже мене тішить таке майбутнє.

  7. А якщо лось чи заєць почнуть рухатися? Злякаються авто та рипнуться кудись

  8. у безпілотних аввтомобілях будуть налаштування дотримання пдр як хочуть водії чи незалежно від налаштувань вони будуть дотримуватись пдр як хоче держава?

  9. Колись чув питання на кшталт, кого задавить безпілотне авто у тому чи іншому випадку. Ну знаєте, ці моральні вибори для робота. Так ось, реально же безпілотному авто взагалі нікого не доведеться давити, оскільки вони завжди дотримуються ПДР та рухаються з нормальною швидкістю й винятками будуть хіба що пішоходи, що спеціально кидатимуться під колеса.

  10. Цікава тема. Дякую за переклад

  11. На цю тему більше схиляюся до думки Елона Маска, який вважає лідари безперспективною технологією для водіння авто. Хоч на космічних човниках його фірма використовує саме лідари.
    Інша думка – коли купа авто з лідарами зашумлять навколишній простір.. буде непереливки! ))
    Новий бортовий чіп для авто Тесла таки теж відіграє свою важливу роль — швидкість оброки візуальної інформації має величезне значення! Основні та дублюючі камери суттєво дешевші і надійніші а ніж один лідар.
    Але життя покаже яким чином піде автомобільна промисловість. Вольво обкатується із лідарами та радарами. А це "серйозна фірма" )

  12. якщо такі машини будуть об'їжджати ями на дорогах, то замовте мені одну

  13. Про інтерферометри почув вперше. І про "відхилення" променя теж. Пізнавально.

  14. Одних датчиків мало. Потрібно ще відповідне програмне забезпечення.

  15. Я один не понял при чём тут интернет?
    И каким образом определение ветвистости лосиных рогов помогает в прокладке маршрута?

  16. Ілон Маск (й я теж) з вами незгодний: лідар не дає переваг перед звичайною оптикою, а зниження в спектрі зменшує чіткість зображення, не випадково на планеті оптимальним спектром є видимий.

LEAVE YOUR COMMENT

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *